Menu

Zdrowe odżywianie

O zdrowym odżywianiu, żywienie w chorobach autoimmunologicznych, życiu bez glutenu...

Smażone brukselki

dietetyka.syl.via

Składniki: -klika świeżych brukselek -3 ząbki czosnku -marchewki -pieczarki -cebula -olej kokosowy Wykonanie: Pokrojoną cebulę i czosnek szliwimy na oleju kokosowym, dodajemy pieczarki, brukselkę i marchewkę.Wszystko smażymy kilka minut, przykrywamy ... więcej

Jesienna tarta batatowa

dietetyka.syl.via

Składniki na kruche ciasto (spód). -1, 5 szklanki mąki kokosowej -0,5 szklanki zmielonego siemienia lnianego -0,5 płynnego oleju kokosowego -szczypta soli -miód lub cukier-opcjonalnie Składniki na masę: -4 bataty -puszka mleka kokosowego -jajko -łyżk... więcej

O mnie

dietetyka.syl.via

Moja droga do zdrowia...od chemika do dietetyka. Nazywam się Sylwia Majewska, a VIA to droga do zdrowego odżywiania, droga, w którą chcę zabrać każdego z Was. Od ponad 8 lat zajmuję się tematyką żywienia człowieka oraz jego wpływu na zdrowie i dobre ... więcej

Dorsz w kapuście z boczniakami

dietetyka.syl.via

Składniki: -2 szklanka kiszkonej kapusty -10 boczniaków -duża cebula -filet z dorsza -czarnuszka  -sól -majeranek -olej kokosowy lub smalec do smażenia -1 łyżka koncentratu pomidorowy Wykonanie: Cebulę pokrój w kosteczkę i zeszklij na oleju, wrz... więcej

Najlepsze Ciasto z Owocami ( bez glutenu i nabiału)

dietetyka.syl.via

  Składniki: 4 jaja 1/3 szklanki erytrytolu lub cukru 2 łyżki roztopionego oleju kokosowego 1/2 szklanki mąki kasztanowej 1 łyżka mąki kokosowej 1/ 2 szklanki kakao łyżeczka proszku do pieczenia Ulubione owoce- u mnie śliwki Przygotowanie: Oddzi... więcej

Zupa krem z cukinii i zielonego groszku

dietetyka.syl.via

  Składniki: 2 cukinie o miękkich skórkach marchewka koperek u mnie mrożony -3 łyżki 1 większa czerwona cebula 3 ząbki czosnku Około 1 litr bulionu warzywnego sól, czarny pieprz do smaku łyżka masła osełka bio  groszek ze słoiczka- 250 g Pr... więcej

Zdrowe placuszki z borówkami

dietetyka.syl.via

  Składniki: 1/2 szklanki tapioki lub skrobi ziemniaczanej 1/3 szklanki mąki owsianej 2 łyżki sezamu 1/2 szklanki płatków owsianych 1/2 szklanki  mąki teff 1/3 szklanki erytrytolu lub  cukru 2 jaja 2 łyżki mielonych migdałów 1 łyżka mą... więcej

Brownie z czereśniami

dietetyka.syl.via

  Potrzebne składniki: 1/2 szklanki siemienia lnianego 1/2  szklanki tapioki lub skrobi ziemniaczanej 1 szklanka mąki teff 3 łyżki mąki z amarantusa 1/3 szklanki oliwy łyżeczka proszku do pieczenia 1/2 szklanki erytrytolu lub cukru około 1/... więcej

Stres- jak sobie z nim radzić?

dietetyka.syl.via

  Stres potrafi rozregulowuje organizm do tego stopnia, że życie staje się nie do zniesienia. Przeciążony układ wegetatywny, rozdrażnienie, niszczy nie tylko nasze zdrowie, ale ma wpływ na relacje z innymi. Pogarszające się samopoczucie, problem... więcej

GORFY OWSIANE

dietetyka.syl.via

Składniki na ciasto: Szklanka mąki owsianej bez glutenowej 0,5 szklanki mąki z tapionki lub mąki zimniaczanej łyżeczka proszku do pieczenia 2 jaja 1/ 3 szklanki oliwy lub dobrej jakości oleju woda lub mleko roślinne  Wykonanie: Łączymy ze sobą w... więcej

"Ciasto Morelówka" ( bez glutenu, jajek, mleka)

dietetyka.syl.via

Składniki: 1 szklanka mąki gryczanej 0,4 szklanki zmielonego siemienia lnianego 0, 5 szklanki oliwy około 1 szklanka mleka roślinnego u mnie ryżowe 2 łyżki mąki z amarantusa (doda orzechowego posmaku naszemu ciastu) 0,5 szklanki kakao 1 łyżeczka bezg... więcej

Lazania jaglana ze szpinakiem

dietetyka.syl.via

Składniki na ciasto: szklanka mąki jaglanej 2 jaja szczypta soli Farsz: 30 dag mrożonego szpinaku 10 dag mozzarelli cebula 2 ząbki czosnku 6 pieczarek łyżka masła sól i pieprz do smaku Beszamel: 1 szklanka mleka ryżowego 3 łyżki masła 2 łyżki maki ja... więcej

Zupa soczewicowo-pieczarkowa

dietetyka.syl.via

Składniki: -po szklance czerwonej i żółtej soczewicy -jedna duża marchewka -cebula -5 pieczarek -łyżka masła -pieprz i sól do smaku Wykonanie: Na stopione w garnku masło wrzucamy pokrojoną cebule, marchew i pieczarki. Warzywa podsmażamy , następnie d... więcej

Stres

dietetyka.syl.via

Pędzimy … praca, dom, spotkania tak dużo czynności wykonujemy w biegu. Nawet najlepiej zbilansowana, zdrowa dieta nie wystarczy jeśli nie zaadresujemy stresu w naszym życiu. Ból głowy, złe samopoczucie, nadmierna potliwość, problemy trawienne,... więcej

Pierogi jaglane z wiśniami

dietetyka.syl.via

Składniki: -100 g suchej kaszy jaglanej - szklanka mąki ryżowej -1/ 2 szklanki tapioki -1/2 szklanki mielonych nasion chia -  400 ml gorącej wody - 3 łyżki oliwy   Farsz: Mrożene wiśnie. Przygotowanie: Kaszę gotuj około 10 minut, następnie ... więcej

Sos soczewicowy z makaronem kukurydzianym

dietetyka.syl.via

Składniki: - Makaron kukurydziany -  5 pieczarek - przecier pomidorowy- 300ml - 2 szklanki uprzednio namoczonej i ugotowanej czerwonej soczewicy - duża cebula - czerwona papryka -mała cukinia -sól -bazylia Przygotowanie: Do większego garnka wrzu... więcej

Bezglutenowe pierogi z farszem makowo-twarogowym

dietetyka.syl.via

Składniki na  ciasto: 1 szklanka mąki ryżowej (zmielony ryż) 1 i 1/2 szklanki mąki ziemniaczanej 1 i 1/2 szklanki tapioki 2 łyżki zmielonych nasion Chia 1/2 szklanki mielonego lnu 1 łyżeczka soli himalajskiej 2 szklanki gorącej wody 2 łyżki oliw... więcej

Ciasto batatowe

dietetyka.syl.via

  Składniki: - 2  bataty- starte na jarzynówce - 2 jabłka- starte na jarzynówce - 2 łyżki miodu - 5 jaj - 2 łyżki oleju kokosowego - 3 łyżki mąki kokosowej lub wiórek kokosowych - 3 łyżki karobu - po 1/2 łyżeczki: kardamonu, zmielonych goźd... więcej

Ciesto żurawinowo-pekanowe

dietetyka.syl.via

Składniki: -100 g orzechów pekan, plus kilka do przystrojenia ciasta -pół szklanki suszonych daktyli, im więcej tym ciasto będzie słodsze:) -2 avokado - odmiana hass -1 szklanka mąki teff lub mąki z kasztanów jadalnych -0,5 szklanki zmielonych pestek... więcej

Chleb z ziarnami i soczewicą

dietetyka.syl.via

Składniki: -szklanka płatków owsiany u mnie bezglutenowych -szklanka pestek ze słonecznika -pół szklanki błonnika z babki jajowatej i pleszki -szklanka zmielonego siemienia lnianego -1 łyżeczka soli -1 łyżka przyprawy włoskiej -5 łyżek ugotowanej wcz... więcej

© Zdrowe odżywianie
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci